• امام کاظم علیه السلام فرمودند: خوشا به حال آن شیعیان ما که در عصر غیبت قائم ما، به ریسمان ولایت ما چنگ بزنند. کمال الدین، ج 2، ص 361.


تعداد بازدید
1057760


اوقات شرعی

تاریخ امروز

عضویت در خبرنامه
نام و ایمیل خود را وارد فرمایید




مؤسسه فرهنگی صاحب الأمر(عج)

مؤسسه فرهنگی صاحب الأمر(عج)

با استعانت از درگاه الهی و امداد اهل بیت (علیهم السلام) موسسه فرهنگی صاحب الامر(عج) همزمان با سایر مدارس علمیه شهر مقدس قم در روز میلاد هشتمین ستاره تابناک آسمان ولایت امام رضا(ع)

با استعانت از درگاه الهی و امداد  اهل بیت (علیهم السلام) موسسه فرهنگی صاحب الامر(عج) همزمان با سایر مدارس علمیه شهر مقدس قم در روز میلاد هشتمین ستاره تابناک آسمان ولایت امام رضا(ع) فعالیت های آموزشی خود را آغاز نمود. موسسه با بهرگیری از اساتید مجرب و تراز اول  حوزه علمیه  محیطی آرام و مناسب برای علم آموزی و درس و بحث های علمی در اختیار طلاب علوم دینی قرار میدهد.

لازم به ذکر است که در این مرکز از دروس پایه مانند صرف و نحو  تا سطوح عالیه حوزه علمیه همچون خارج فقه و اصول برگزار می گردد و هر ساله پذیرای جمع کثیری از طلاب  و دانش پژوهان علوم دینی می باشد.

این مرکز علاوه بر دروس فوق الذکر اقدام به برگزاری دوره های ویژه تخصصی برای طلاب و فرزندان آنان نموده است که در ذیل به  آنها اشاره میشود:

1 – دوره حفظ و تفسیر قران کریم: این دوره ویژه نونهالان و نوجوانان قرانی بوده که بصورت هفتگی همراه با برنامه های متنوع جانبی همچون برگزاری جشن، اهدای  جایزه، استخر و... برگزار شده ومورد اقبال قرار گرفته است.

2 – آموزش نجوم: این دوره به صورت ادواری و طی چندین سال پیاپی در این مرکز و با استفاده از استاد گرامی آیت الله زمانی برگزار میشود.

3 – دوره ویژه استهلال: با توجه به نیاز جامعه و طلاب گرامی به آشنایی با بحث استهلال این دوره به صورت فشرده  و کوتاه مدت با حضور اساتید مجرب این فن همراه با آموزش نرم افزارهای ویژه این دانش و با استفاده از امکانات سمعی بصری به طلاب  گرامی ارائه میشود.که در پایان دوره کتابهای مناسب این بحث برای شناخت عمیق تر و ماندگارتر تهیه و به کارآموزان اهدا میشود.

4- دوره آموزش زبان: با توجه به نیاز طلاب گرامی به آشنایی با زبانهای  خارجی بخصوص زبان انگلیسی که زبان محاوراتی بین المللی بوده و آشنایی با آن نیاز ویژه جهان امروزی ماست این مرکز اقدام به برگزاری دوره های آموزش زبان انگلیسی نموده است.

5- آموزش خط: از آنجا که زیبا نویسی  هنری است که با میراث دینی ما در آمیخته و از طرف بزرگان دینی ما نیز بسیار سفارش شده است این مرکز اقدام به برگزاری دوره ویژه آموزش خط نموده است.

دست اندرکاران موسسه امیدوارند که با دعای خیر شیعیان و دوستداران اهل بیت(ع) و عنایات خاصه حضرت صاحب الامر(عج) در ارائه خدمت به علم و دانش و نشر معارف اهل بیت(ع) توفیق بیشتری بیابند.

در پایان از درگاه خداوند منان برای علمای گذشته شیعه بخصوص  فقیه اهل بیت (ع) و عارف الهی حضرت آیت الله حاج شیخ حسن صافی اصفهانی (ره) که این مرکز را برای نشر معارف اهل بیت (ع) بنا نهاده طلب مغفرت وعلو درجات می نماییم.

 موسسه فرهنگی صاحب الامر(عج)





تاریخ روز
اوقات شرعی